top of page
Search

מדף ה"עוד מעט"

Updated: Nov 4, 2020

שמעת פעם את המשפט הזה?!

אני שמעתי אותו פעם ראשונה (ויחידה) לפני כחודש, מאחת הלקוחות המקסימות שלי, שעוברת איתי בחודשים האחרונים תהליך מוצלח של ירידה במשקל ושילוב של אורח חיים בריא.


בשיחה היא סיפרה לי בהתרגשות, שהצליחה ללבוש בגד מ"מדף העוד מעט". כששאלתי אותה למה הכוונה, ענתה שלאחרונה סידרה את ארון הבגדים שלה בצורה (יצירתית וחכמה!) שתעזור לה להמשיך להשאר במוטיבציה בתהליך של הירידה במשקל.



אז ככה -

מדף אחד מכיל בגדים שהיא לובשת כיום, מדף שני מכיל בגדים שתוכל ללבוש עוד מעט (כשתגיע למשקל היעד שלה), מדף שלישי מכיל בגדים שכבר לא לובשת, כי הם גדולים מדי למידותיה והכל יימסר לתרומה.


היא סיפרה לי את זה כבדרך אגב ובטבעיות, אבל אני הרגשתי שאני חייבת להתעכב איתה על השם מעורר ההשראה הזה - "מדף העוד מעט". ולמה?

כי עצם יצירת "מדף העוד מעט" יצר אצלה חזון ויזואלי מדויק לדבר שאליו היא מכוונת: לבישת בגדים במידה קטנה יותר מהיום. ואכן כך קרה בפועל!


זה בעיניי הסוד שחשוב לי לחלוק איתך:

כשאת שואפת להגיע ליעד מסוים, במקרה שלנו כרגע - משקל יעד, את צריכה לדמיין את זה קורה, גם לפני שזה קרה בפועל. להצליח להודות על הדבר הזה שקרה, ואף לשמוח ממנו! ואני מבטיחה לך - זה יקרה (כמובן שלא מדובר פה בקסם, כן?). במקביל לחזון הויזואלי שאת יוצרת, את חייבת לעבוד בשבילו - שינוי הרגלי אכילה, אכילה מודעת ועוד, ואז בחלוף x זמן, מבלי שתרגישי, תגיעי ליעד!


מתחברת? עברת/עוברת תהליך דומה? רוצה לשאול אותי עוד שאלות בנושא? כתבי לי פה בתגובות (או בפרטי כמובן) והכי אשמח לענות.


בהצלחה 3>

14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page